II. RÁKÓCZI FERENC MAGYAR-ANGOL


KÉT TANÍTÁSI NYELVŰ ÁLTALÁNOS ISKOLA


OM Azonosító: 030051
Tudnivalók első osztályosoknak
Kezdőlap
Iskolánkról
Az iskola története Nyelvoktatás Kompetencia alapú oktatás Szakkörök Könyvtár DÖK Munkatársaink Alapítvány
Beszámoló 2015.
Leendő tanulóinknak Pályázatok
Erasmus +
ÖKO iskola Hit- és erkölcstan oktatás Tehetséggondozás
Általános ismertetés Tanácsadás NYELV-ÉSZ verseny Elmetorna Állandó programok Pályázatok
Tábori lehetőségek Határtalanul A Világ legnagyobb Tanórájának
Eseménynaptár
Havi fontos események Eseményeink
Rákóczi versenynap
Eredményeink
Tanulmányi és kultúrális eredmények Sport eredmények Sajtóhírek
Dokumentumok
Különös Közzétételi lista További dokumentumok
Galériák
Kapcsolat
Tagiskolánk
Digitális munkarend
Friss Hirek
  • Étkeztetés
  • Bemutató foglalkozás az Oktatási Hivatal Bázisintézményeként
  • Szombati DSE
  • Rákóczi-versenynap eredményei
  • Tudnivalók
  • Havi fontos események
  • Eredményeink
    • Tanulmányi és kulturális
    • Sport
    • Sajtó
  • Kapcsolat
  • Archívum
  • Keresés
Tanév helyi rendje

2022/2023-as tanév

Ügyintézés

Ügyintézés

bazis_logo
orokos_okoiskola_logo

 

tempus
refintlogo
logo_tehetsegpont

Pályázatok

Boldogságóra program iskolánkban

 

Iskolánk nevelői kiemelten fontosnak tartják, tanulóink személyiségének sokoldalú fejlesztését. A mai, egyre rohamosabban fejlődő világban fontos a lelki egészség fejlesztése, mely segíti az emberi kapcsolatok alakítását, feladatok megoldását, nehézségek leküzdését.

Ezért is csatlakozott tantestületünk a Jobb Veled a Világ Alapítvány Boldogságóra programjához.

„A Boldogságóra program kiemelt küldetése, hogy a pozitív pszichológia eredményeire építve adjon ötleteket és módszertani segítséget a boldogságra való képesség fejlesztéséhez a gyermekek számára, hogy aztán boldog és sikeres gyermekekből boldog és sikeres felnőtteké válhassanak.”

Miről is szól a Boldogságóra program?

A teljes Boldogságóra program 10 egymásra épülő témából áll, amelyek fokról fokra ismertetik meg a boldogság különböző összetevőit, feltételeit, feldolgozásuk játékos formában történik. Az egyes témakörök:

- hála

- optimizmus

- társas kapcsolatok

- boldogító jócselekedetek

- célok kitűzése és elérése

- megküzdési stratégiák

- apró örömök élvezete

- a megbocsájtás gyakorlása

- testmozgás

 

- a fenntartható boldogság

 


 

Boldog Iskola lettünk

Nemrégiben egy igazán szívmelengető e-mail futott be hozzánk. Változtatás nélkül szeretném itt megosztani:



"Tisztelt Intézményvezető, kedves kolléga!


Örömmel értesítünk, hogy a Boldog Óvoda és Iskola pályázatra beküldött pályázati dokumentáció hiánytalanul beérkezett hozzánk, köszönjük szépen és egyben gratulálunk a cím elnyeréséhez! Sok szeretettel üdvözölünk titeket a Boldog Óvodák és Iskolák hálózatában!


Minden várakozásunkat felülmúlta az idei pályázati kiírás eredménye, ugyanis közel 1200 pályázat érkezett be hozzánk, ami azt jelenti, hogy a 2018/2019-es évadban közel 6000 pedagógus és 100.000 gyermek vesz majd részt boldogságórákon. Ez fantasztikus és történelmi eredmény!

A címmel járó oklevelet és szakmai csomagot az októberre tervezett nagyszabású rendezvényünkön adjuk majd át.

A rendezvénnyel kapcsolatos részletekről és a szeptemberi indulásról augusztusban még tájékoztatni fogunk mindenkit, addig is szíves türelmeteket kérjük.

Fantasztikus új évad elé nézünk, amelyben sok változatos közös programra is lehetőségünk lesz.Már nagyon várjuk a közös munkát!

Szép nyarat és kikapcsolódást kívánunk addig is!


Üdvözlettel:

A Boldogságóra program csapata"



 

„Iskolai könyvtáraink az információs műveltségért.”

infoblokk_kedv_strukturlis

 

Bővebben...

 

Mentoráló intézmény

Iskolánk a „Mentoráló intézményi működés kialakítása” című pályázaton 2014 októberében elnyerte a MENTORÁLÓ INTÉZMÉNY címet.
„ÉRTÉKELJÜNK MÁSKÉNT!”  elnevezésű programunk a kooperatív technikák gyakorlati alkalmazását, egyéni és csoportos értékelését mutatja be az érdeklődők számára bemutató órák és műhelyfoglalkozások keretében.

 

Értékeljünk másként! - Fotók

>>A program-sorozat során készült fotók megtekintéséhez
kérem kattintson az alábbi linkre!
<<

 

TÁMOP 3.1.4.B-13/1

mentor_int

 

Mentoráló intézményi igazoló dokumentum megnyitása PDF formátumban.

 

TÁMOP 3.1.7-11/2

A TÁMOP 3.1.7- 11/2 számú, „Felkészülés a referencia intézményi szolgáltatásra a II. Rákóczi Ferenc Magyar- Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskolában” című pályázaton iskolánk 6.000 000 Ft-t nyert. Az összeget a referencia intézményi működés előkészítésére, eszközbeszerzésre és képzésekre használtuk fel.

ta_001

 

ta_003

 

Iskolánk a TÁMOP Szolgáltatói kosár adatbázisában a Digitális eszközök (interaktív tábla, tanulói laptop) használata a kompetencia alapú oktatásban és a Kooperatív tanulási technikák alkalmazása, egyéni és csoportos feladatok értékelése című "Jó gyakorlatával" szerepel.

 

Copyright © 2010. Székesfehérvári II. Rákóczi Ferenc Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola
Minden jog fenntartva

Designed by ioo.